Skip to content

حالا که دلتنگی داره رفیق تنهاییم میشه، کوچه‌ها نارفیق شدن….

29 مارس 2013

ساعت هشت شب بود. کلاه قرمزی دیدیم. خندیدیم. از فکر اینکه این دو تا آدم دوست داشتنی روزی چیزیشان بشود و بمیرند، ترسیدیم. یک ساعت بعدش مریم رسید. اصرار کردند که بشینم سریال مزخرفی به اسم پایتخت را ببینم و من هم نشستم که ببینم. آخرش بابای پسره توی ماشین بود و دم دره و لب مرگ و جانمان آمد توی دهنمان و پدره خل وضع بود و با همان خل وضعی شروع کرد به اشهد خواندن و من بغضم گرفت و بعد که نجاتش دادند، یکهو زدم زیر گریه و مامان و مریم فکر کردند واسه سریال است و شروع کردند «عزیزم، عزیزم» گفتن و خندیدن و بعد فهمیدند که موضوع جدی است و وقتی قضیه را گرفتند، دو تایی زدند زیر گریه و من رفتم توی پذیرایی و مریم دنبالم کرد و من را بغل کرد و توی بغلش گریه کردم و او هم آرام اشک می‌ریخت و ولم نمی‌کرد و ولش نمی‌کردم. مامان چند سال پیش بهم گفته بود که گریه های تو من را می‌ترساند. اینکه آرام و بی صدا گریه می‌کنی، اینکه کل اشک ریختنت پنج دقیقه هم نمی‌شود، اینکه وقتی گریه‌ات تمام شد، فوری به حال و وضع عادیت برمی‌گردی و می‌روی سر کامپیوتر و سریال می‌بینی و بلند بلند می‌خندی، اینکه بعدش کاری به حال اطرافیانت که از گریه تو متاثر شده‌‌اند، نداری و انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده است. جوابی برایش نداشتم. آن موقع که گریه‌ام گرفت، به این فکر کرده بودم که من هیچ وقت این حس را نتوانستم درک کنم، حس آرامش بعد از طوفان را. حس نجات پیدا کردن پدرم را. حس دوباره بغل کردن و دوباره دیدن خنده هایش. اینکه بعد از سقوط هواپیما زنگ بزنند و بگویند نگران نباشید، حال بابای شما خوب است.

 

+

From → Uncategorized

8 دیدگاه
  1. ببین، غصه نخور. باشه؟

  2. ما داییمون به دیار باقی شتافت نیم ساعت عین چی گریه کردیم بد رفتیم سراغ سریال. اونم طنز. کلن اوضا خرابه

  3. عزیزززم…..:(

  4. گاهی خنده گاهی گریه….اخه این چکاریه……
    یه بار داشتم تشیع جنازه ی اعلاحضرت رو میدیدم…..کلی گریه کردم…..جلوی تلویزیون……
    یه بار یه پسری رو با تی شرت سرمه ای دیدم ک موهای خرمایی داشت کلی گریه گردم……..
    کی خنده کردم اما یادم نیست……

  5. poriyafalling permalink

    سلام ،من شما رو لینک کردم …

  6. اگه می خوای دو کلمه از مادر عروس بشنوی بایدبگم که پایتخت اصلا سریال مزخرفی نبود .
    دو کلوم دیگه هم اضاقه می کنم …تو خیلی باحال حال و اخوالتو می نویسی…حسودیم می شه پسر

  7. اشتباهات املایی سهوی می باشد :)

پاسخی بگذارید

