Skip to content

I close my windows, crack the heat up high. Till my palms are wet and my tongue is dry

10 سپتامبر 2012

خانه در کمتر از ده دقیقه خالی می شود. می روند مهمانی. مامان و م. همین که از در بیرون می روند، می پرم جلوی لپ تاپ و فیلم سوپرهای (یا به قول شما جوون تر ها، پورن) جدیدی که از شایان گرفته ام را می بینم. با خودم ور می روم(= خودارضایی، جلق، … ). کارم که تمام می شود، می روم توی تراس و سیگار روشن می کنم و طلوع محسن نامجو را از موبایلم پلی می کنم. بغض می کنم. اشک نمی ریزم. فقط بغض می کنم.

خودم هم می دانم. این چند تا پست آخرم فقط شده چس ناله و این حرف ها. اما خب یک چیزی هست که باید شما بدانید. من تقریبا در هیچ دوره زندگیم تنها نبوده ام. عبارت قبلی البته تا حدودی دروغ است چون همه آدم ها تنها هستند و حتی آنهایی که فکر می کنند، تنها نیستند در واقع تنها هستند. فقط هنوز به مرحله شناخت و باور نرسیده اند. جمله اصلاح شده می شود : من هیچ وقت در زندگیم انقدر تنها نبوده ام. همیشه آدم هایی دور و برم بوده اند. یا دوستان مختلفی که در دبیرستان و دانشگاه داشتم یا دوست دخترهایم که گرچه خیلی کم بودند، اما همیشه دور و برم بوده اند و شلوغ کاری می کردند. الان اما کاملا تنها هستم. همه دوستانم از من دور شده اند. حتی آنهایی که فکر می کردم با هم واقعا دوست هستیم و برایم ارزش قائلند. آنقدر دور شده ایم که با هم چند بار سفر رفته اند و اصلا زحمت خبر دادن به من را هم به خودشان ندادند. اعتراضی نیست. خودم هم همچین عنی هستم. خیلی خبر نمی دهم و البته فعالیت خاصی هم ندارم. در کل. دور شده ایم. تنها دوستم دختری است (همان فاطمه) که حاضر نیست فعلا من را ببیند. این در حال حاضر کامل ترین و بهترین رابطه من است. دوست دختر و این ها که هیچی اصلا. بهش فکر هم نمی کنم. وقتش را ندارم. حوصله اش را ندارم.

راستش نمی دانم چرا پستم را با صحبت درباره خودارضایی ام شروع کردم. مسخره است. کارهایی می کنی که نمی دانی. که نمی فهمی. من هیچ کدام از شما آدم ها را نمی فهمم. خنده هایتان را، اخم هایتان را، ناراحتی و غصه هایتان را. از این همه پیچیدگیتان حالم به هم می خورد. از روابط جدید حالم به هم می خورد. همین هایی هم که داشتم و دارم را نتوانستم درست مدیریت کنم. درست رفتار کنم. توی تنهایی خودم فرو می روم. تنهایی من از هر قصیده ای بلندتر است. فکر کنم مهدی موسوی شعری با همین مضمون داشته باشد : تنهایی ات بلندتر از هر قصیده ای است.

From → Uncategorized

15 دیدگاه
  1. امان از خونه خالی
    همه چی از رفیق بد و زغال خوب شروع شد … تو این یه زمینه فیلم خوب کار یه کیسه زغال جکسون رو میکنه.

    خب چرا عن هستی که همه از دورت فرار کنن ؟!!
    نه آخه خودم عن آقای خوش بویی هستم دم باد هم می شینم که بوم همه جا رو برداره
    حالا فیلمش چطور بود … بعد از اینکه تموم شد فهمیدی که این هم یک آشغالی بود مثل همه آنهای قبلی !؟؟؟؟

  2. قضىه ى زغال سومالى رو نمى دونىن چىه؟ چنجا دىدم نوشتن که دارن.
    زغال رو با ز داى ننوشتم چون اىن کىبورد ابله اىنم نداره.

    • داره دختر جان!! باید نگه داری رو حروف. کامنت قبلیمو ببین.

  3. واى. من واقعا نفهمم. ذ داره. :))))))

  4. ولي من آشنا شدن با آدماى جديد رو دوست دارم. چون به سرعت به گه مىکشونمشون. و به گه کشىدن به نوعي تفرىح هست و براى تخميت اعصاب لازمه. چون اگه تخمى نباشم احساس خوشبختي مىکنم اونوقت باز هم مشروط ميشم.

  5. میترا permalink

    chera inghadr daghoni pesar?!
    man aslan az donyaye to farsangha fasele daram ama dost daram azat bishtar bedonam.
    man vaghti be sene to bodam jadeye zendegim ro jori entekhab kardam ke khili dor az in masir bashe. donaye man faghat dar pishraft o dars kholase shod. ama hala ham az gozashtam khosham nemiyad.faghat chand matlabi ro ke khondam ye chizesh khili baram jaleb bod to ba khodet khili rorasti ke man hargez nabodam in nemate bozorgiye :)
    ghavi bash bi khiyale dost dokhtar , nemishe ?

    • چرا میشه. همین طوری که من الان دارم زندگی می کنم، یعنی میشه دیگه!
      بعد از کجای پست من به این نتیجه رسیدی که من دوست دختر میخوام که بهم میگی بیخیال دوست دختر؟! :))

  6. میترا permalink

    man chandta postet ro ba ham khondam , shayad darmon shodi dige vali man chon donyam bedone doste pesar gozasht va hala to kharej mifahmam khili avazi bodam, goftam behet begam ke shayad ye darmoni bashe barat , vali pesar jon age dardet in nist pas chete ke inghadr daghoni?
    man sare karam hastam nemitonam farsi benevisam khili tablo hast mitoni bekhoni pingilish zaye nist?! :)

    • خب ضایع که هست ولی چاره ای نیست!!! :D
      من هیچیم نیست! خیلی هم خوبم. :))

  7. میترا permalink

    yani in marsiye nameha ke boye namnake tanhai o kapak mide tabiye … fekr konam ziyadi pir shodam dige sene shoma ro nemifahmam
    man albate midonam akharin ozve ye nasle mongharez shodeh hastam vali ,vali ye kam mitonam befahmam
    panjareha ro baz kon bezar havaye taze biyad toye otaghet onvaght mibini nore aftab ham kapaka ro mibare :)
    shad bashi
    rasti khab nadari?!
    nakone khofashi

  8. فرناز permalink

    خودارضایی، چرا که نه؟؟ دستکم این حسن رو داره که میدونی دستت هیچوقت ترکت نمیکنه و خیانت هم نمیکنه.
    من که کلا بی خیال آدمها شده م. فقط امیدوارم در آینده فشار تنهایی منو مجبور به کاری نکنه که دوست ندارم

  9. هارون permalink

    وای پسر عاشق وبلاگت شده ام باید بشینم کل پست هات رو بخونم تنهایی جق مهدی موسوی محسن نامجو

پاسخی بگذارید

