Skip to content

به تنهایی عزیزم

4 اوت 2012

تنهایی مهلک و کشنده است. هر کسی غیر این میگوید گه میخورد. بله، من دیکتاتور هستم. من فاشیست هستم اما تنهایی واقعا کشنده است. خلاف این را گفتن هم کاملا مسخره است. شاید کسی از این عنصر کشنده خوشش بیاید، همانطور که من از مشت در صورت و با کش خودم را زدن خوشم می آید. اما تنهایی خیلی آزاردهنده است.

همه چی از وقتی شروع میشود که هی به خودت بگویی : خب مگه چی میشه؟ مگه چی میشه من خودم تنهایی برم تئاتر؟ مگه چی میشه از خودم عکس بگیرم؟ مگه چی میشه خودم تنهایی برم کلاس؟ مگه چی میشه خودم تنهایی برم لباس بگیرم؟ مگه چی میشه خودم تنهایی برم کافه؟
بعد میری تئاتر و میبینی که تنها کسی که همراهی ندارد و خودش است، تو هستی. همه گروهی و دوست دختر دوست پسری آمده اند و تو آن وسط، چونان یک دسته خر سیخ وایستاده ای که نوبتت بشود بری بشینی. تنهایی خیلی مسخره است. البته حداقل مطمئن هستی که ترکت نمیکند. مطمئن هستی که یک روز صبح از خواب بلند میشوی و میبینی هنوز بالای سرت ایستاده و بهت لبخند میزند. مطمئن هستی که بهت خیانت نمیکند. تنها راه کنار آمدن با تنهایی پذیرفتنش است.
تنها کافه میروی و خنده های آدمهای دو تایی را میشنوی و خنده ات میگیرد. اصلا چیز مسخره ای است واقعا. در بین من و تقریبا همه دوستان صمیمیم، من تنها کسی هستم که دوست دختر(یا دوست پسر) ندارد. قبلن ها که هر کدامشان تنها بودند، بیشتر با هم بیرون میرفتیم ولی الان نه. از همه دوست دخترهای دوست های پسرم و همه دوست پسرهای دوست های دخترم بدم می آید.

قصد ندارم برای شماها هی چس ناله کنم ولی فکر میکنم امسال غمگین ترین تابستون زندگیم رو داشتم. هیچ وقت انقدر تنها نبودم. خلاص.

* * *

از خانه مجردی بدم می آید. گرچه از همین الان گه خوری هایم را برای مامانم شروع کرده ام که درسم تمام شود میروم و برای خودم خانه میگیرم و کون لق همه تان. البته نه خب با این لحن ولی با همین مضمون. خانه مجردی رامین، بهترین دوستم را که میبینم عقم میگیرد. تازه اگر دوست دخترش، سمانه نبود اوضاع خیلی از این بدتر میشد. چیز حال به هم زنی است کلا. و چون مطمئن هستم تقریبا هیچ کسی نمیتواند زیر یک سقف با من به مدت زمانی بماند، اگر اصلا سمت چنین خانه ای نرم خیلی بهتر است. خانه مجری خر است. خانه مجردی مدل جمع شده و کوچک تنهایی است. هر کسی که میگوید تنهایی آزاردهنده نیست، گه میخورد.

این بود انشای من درباره تنهایی.

From → Uncategorized

نوشتن دیدگاه

پاسخی بگذارید

